PARTY ALL NIGHT LONG

Hej alla där ute! På lördag är det fest och då ska vi PARTY ALL NIGHT LONG! Jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig så jag håller på för fullt nu och försöker att välja något jag ska ha på mig men jag hittar för fasiken ingenting som känns "Wow, detta ska jag lätt ha på mig" men tror ni jag har hittat det? Svar: NEEEEJ! Fast iofs så har jag ju imorgon och lite på lördag på mig att bestämma vad jag ska ha på mig men ändå.. Vill bara ha det gjort så jag slipper stressa över det iaf.

Igår var Nina, Isak och Emil här. Vi åt rabarberpaj som jag hade bakat och senare på kvällen gick vi ut en runda, gick upp till lekplatsen vid David, gungade och lite sånt. Sen gick vi till Pgs och åt glass. På Pgs träffade vi lite folk, sen gick vi hem till mig och tog det lugnt. LAGOM BRA KVÄLL!
Idag ska jag typ städa hela huset och jag pallar verkligen inte det men det behövs verkligen kan jag säga! Senare ikväll blir det ut till stallet och rida en runda, sen vet man aldrig om man får fint besök eller inte! Hörs kanske senare ikväll. Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: