BLOGGDESIGN, HJÄÄÄLP ?

Är i stort behov av hjälp med min bloggdesign .. någon son kan vara snäll och hjälpa mig med det? (A) Vet inte riktigt hur man gör själv så ja.. Några tips kanske?


Igår var Nina, Isak, Emil, Martin, Marcus och Möller här, drack kaffe och åt kaaaagooor!
Medans jag väntade på det fina sällskapet gjorde jag en film om "The Bridgestone Car" (Isaks epa, för er som inte visste). Blev faktiskt ganska nöjd! Filmen finns på min profil på facebook och även på YouTube. Kommer även att länka den här på min blogg.
Ikväll blir det drillträning mellan 19-21:30, liiiiite dryyyygt om jag får säga det! Och sen vet man aldrig om mina två pågar dyker upp efter träningen.
Nu ska jag faktiskt försöka göra något vettigt men jag tror inte att jag lär göra det.. HEHE.
Puss
Postat av: Rebecca Jöre

JAG KAN HJÄLPA :D

2011-06-22 @ 22:56:25
URL: http://rebexs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: