.L.O.V.E.

Du är bäst nu men du var bättre förr .. ♥
Saker och människor förändras, är det av rent ut sagt ödet eller av andra människor som saker och människor förändras? Förändringar av saker och människor kan vara jäkligt jobbigt .. För vissa är förändringarna jobbigare än för andra. Alla är olika, det är det som gör oss unika. Livet går vidare. Det finns någon mening med allt ändå, även fast man kanske inte tror det.
Känslan som jag känner just nu är svår att förklara. Förstår ingenting längre, vill inte tro att det är sant. Allt känns som en dröm fastän att det är verklighet. Ångrar så många saker som jag har gjort och inte gjort. Men man gör det som känns bäst just då. Ångern kommer sen när man verkligen tänker efter. Önskar allt blir bra igen, men det får tiden utvisa helt enkelt. Nyckeln till mitt hjärta har bara en person och den personen har nog inte förstått det riktigt än. Man får kämpa mycket för att finna nyckeln till mitt hjärta och det har han gjort. Nyckeln har han lagt på hyllan eller helt enkelt slängt bort och inte hittar den igen. Tänk om .. :/ Vet inte vad jag ska göra utan honom. Han har tagit mig och mitt hjärta med storm. Ingen har fått mig att känna så någon gång, tror aldrig att jag har varit så här kär någon gång. Tiden får utvisa nu, kan inte göra så mycket just nu.
En del älskar en, en del älskar två. Jag älskar en, och det är bara han. Finns ingen annan som är så bra och underbar som han.
LOVE IS A GOOD THING WHEN IT'S FOR REAL AND NOT FAKE ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: